Tuesday, December 4, 2007

Om Bam Margera skrev ett självmordsbrev


"Jag vill börja med att säga: Förlåt Vincent, för att jag inte bjöd dig på bröllopet. Men jag kunde inte. Du hade ju ofredat två tolvåriga småflickor, jag försökte att titta åt något annat håll men jag klarade inte av det till slut. Men du är förlåten, du kommer alltid att vara rolige Farbror Vito för mig.

Till resten av er: Jag är fett deppig när jag skriver det här. Även om bröllopet var jättegrymt så blev mitt gifta liv inte som jag tänkt mig. När Iggy slutat spela, när Tony H slutat artighetsskratta åt bröllopslöftet jag skrev på en träplanka ute i skogen, och när Missy slutat le för kamerorna så kom en ångest över mig. Missy som lovat att torka mig i röven och städa upp när jag och mina 30-åriga vänner åkt skateboard inomhus, ja hon har blivit något av en bitch. Även om hon hyrde in mitt andra favoritband, The sounds, till att sjunga på bröllopet så är jag osäker på om vi har samma intressen. Jag tycker om att köra fyrhjuling och snorta crystal meth innan jag går och lägger mig med en hink KFC och plufsar till mitt ansikte ordentligt. Gud, vad fet jag är. Usch, jag äcklas verkligen av mig själv.
Men Missy vill inte hänga med mig och mina kompisar när vi stjäl toalettskålar.

Alltså fuck! alla bara skrattar åt mina skämt hela tiden, till och med de skämt som är tråkiga! Jag vet inte längre själv vem jag är och det skrämmer mig att ingen kan säga åt mig när jag går över gränsen eller inte är rolig. Det känns som att jag ger och ger och ger och aldrig får något äkta tillbaka. Jag älskar allt vi gjort tillsammans, alla helsjuka grejjer. Kommer du ihåg när vi runkade i Phils flingor Raab? Haha! Det var sista gången jag var lycklig på riktigt. Nu känner jag mig bara så jävla splittrad. Jag vill hitta något som är på riktigt, riktig kärlek, och riktig vänskap. Men fan grabbar. Brudar är skit alltså.

Nu låter jag en revolver skrika mitt namn med stolthet. En sista gång.

//Bam Margera


PS. Ge fan i mina prylar. DS. "




(Tolkat fritt ur fantasin här på Goodbye Zebras)

3 comments:

Anonymous said...

Det här var rätt roligt faktiskt. Om det inte har gjorts det tidigare så borde det publiceras en tjock bok med "självmordsbrev" från diverse kändisar.

Skulle lätt bli en bestseller och man skulle göra sjukt mycket pengar på den.

Anonymous said...

jag tror du är ett geni. har du något emot att jag skapar en sajt som heter 'jag har legat med kristoffer viita'? tolkat fritt ur fantasin. olika minnen från olika platser, med olika masker.. vad tror du?

Bollen said...

A: Klart att du får, om syftet är så pass stort som att framställa dig själv i bättre dager genom att använda mitt namn som sexverktyg.