Thursday, March 29, 2007

Nytt nr av NSD city

Yeaah, det var ett ganska mastigt nummer av nya citybilagan som kom ut idag, mycket mode, mycket sånt mojs. Och mina filmrecensioner + krönika hamnade ganska långt bak. Nåja fuck det samma, det betyder ju bara mer blädderglädje för alla som läser ;) Men ärligt talat så tyckte jag att min helsida blev riktigt bra den här månaden. Dessutom har jag fått recensera Jonas Karlssons debutbok som är en novellsamling, det känns i texten att jag inte är riktigt van vid vad jag pysslar med, men jag tycker ändå att det funkar helt jävla okej.

Jag tycker att den nya bilagan ser rätt bra ut, jag vill så gärna att den ska bli Norrbottens egna Nöjesguiden. Men det är så omöjligt när det enda som är aktuellt i Luleå är sånt här. Det spelar liksom ingen roll hur snygg layouten är eller hur ambitiösa mina medarbetare är eftersom målgruppen inte finns. Hell den finns väl knappt här i Göteborg. Men tja, loggan kanske de skulle kunna ändra inom ett år iaf. Det där "C." som utgör mina betyg faller mig inte riktigt i smaken. Utöver detta så har någon varit och photoshoppat mitt ansikte och jag ser jag ut som nån New-rave unge med vitt puber i fejset på min byline. Do eller dont't? jag börjar gilla det mer och mer.
Detta är originalbilden:

No comments: