Wednesday, November 5, 2008

O'Rock




Ja. Obama vann.

Sämst av Republikanerna att de trashat Obama så hårt att när John McCain skulle vara lite storsint och gratulera så buade rednecksen osmakligt.
Gött att samma sak ledde till jubel borta i chicago. Sjukt fint att Jesse Jackson grät också.

Jag såg femmans valvaka med F&F och måste väl säga att de vuxit någon centimeter i mina ögon. Framförallt för deras val av intressanta gäster. SVT och fyran hade typ världens tröttaste paneler, med undantag för Katrine Kielos som halvdissade Joe Biden. Jag tyckte nog att Göran Greider var bäst igår på femman, cleana runners och rena klokskaper. Mona Sahlin var också skön när hon lite förtäckt visade sitt äckel om hon hade fått se Sarah Palins "vinnarmin" idag.
Tråkigast var kombinationen av David Batra och Pagrotsky.



Jag vet inte vad jag ska göra idag, men det kommer förmodligen att kännas ganska obetydligt.

No comments: