Saturday, June 13, 2009

Priceless comment

Haha, ni minns att jag skrev en krönika om Eminems nya skiva för ett tag sen? Det handlade mycket om att Eminem knarkat mycket och behöver ne moderlig kram. Well, jag hade inte hunnit se det, men signaturen "Henka" har lämnat en fantastisk kommentar till texten på NSDs hemsida, savor this:


"Du hade inte tänkt nämna någonstans att den här skivan är den bästa som producerat på många år? Hans uppbyggnad av låtar, hans tekniska rap, hans helt briljanta rim? Detta är hiphop. Världens bästa hiphop."

2 comments:

Henka said...

Jag älskar att googla mitt egna namn och hitta sånt här! Så de var du som skrev artikeln?.. Jasså minsann. Mina åsikter är mina, dina är helt värdelösa. Kram

Anonymous said...

readville Area Rugs kilkennycdb Omeprazole tirfors Vacuum Cleaners refresher Annuity Calculator oshkosh Bariatric Surgery merli Electric Blankets mainscourt Furnace Filters pasteur