Tuesday, January 19, 2010

Fuck u silly


Det har hänt en del bra saker senaste tiden. Inte för min egen del förstås. Jag ringde t ex och sökte jobb häromdagen. Kvinnan som svarade lät så arg så arg på mig. Mellan raderna hörde jag orden "Hur kan du tro att du ens skulle ha en chans?". Jag bad nästan om ursäkt för att jag försökt. Trots idel nederlag tror jag dock att 2010 kommer bli året då saker blir gjorda. Om inte annat med sänkta ambitioner. Jag satsar därför på att skriva en roman i år och släppa den på pdf som jag länkar till på internet. Så länge man får en like på facebook är allt lugnt.

Skämt och så, allt är bra med mig. Men det riktigt schyssta som hänt är att Diplo mixat om Gucci Manes Cold War-mixtapes och producerat någon slags tropisk gangsta som låter riktigt grymt, eller "Mad decent" som något annat relaterat kallar sig. Rubriken har egentligen ingenting med Gucci att göra. Få saker tilltalar mig nämligen mer än musik om att knulla. Ju mer direkt desto bättre. T ex att Cassie och Nicki Minaj inte bryr sig om någon hör när de skriker :

Cassie ft Nicki Minaj - fuck u silly

No comments: