Wednesday, February 20, 2008

Gästmodeblogg: Samuel L Jackson



Tjaaa! Sam-Jack up in this. Gästbloggar lite på Goodbye Zebras om ett av mina favoritämnen: mode. Jag älskar en soft sammansatt stil och är inte rädd att gästblogga om min egna. Jag diggar kepsar rätt mycket, Kangol mostly, Men ehhh, vafan glor du på? Är det nåt som är kul eller?
Jag ser ut så här. Och det är så här en jävla bad motherfucker ser ut. Hör du mig skratta eller? Nej just det.
Jag är teleportördetektiv, jag jagar "Jumpers" som bryter mot lagar. Det är ett kukhårt jobb och då ser man ut så här.
Jag hoppas att du inte har några problem med det? För om du muckar så gör jag spunkbomben jag i ditt hår också. Det är skitjobbigt om man inte är van, passa dig.
Men kan du sluta hålla på och fnissa eller? Så sjukt omanligt.

Piece!
//Sam L Jackson

No comments: