Saturday, July 18, 2009

Young money


Yo. What's up MTV! Välkommen till min nyrika crib.
Jag älskar att lyssna på musik och jag älskar att bada. Det är därför jag har byggt in högtalare i min 300 kvadratmeters pool.
Så att jag kan lyssna på min gangsta, högt, när jag ligger och flyter här. Men, hehe, det är inte allt. Jag har installerat vattentäta speakers under vattnet så att jag inte missar en sekund av min skit. Ni vet, om jag skulle känna för att djupdyka lite. Ya dig? Hah-haa!
Här är köket. Där är min private kock, Fido, som både får betalt i hundmat och lagar mina godaste fyra-rätters varje kväll. Här mina polare. Öh! Fido, ta in shotsen. Nej nej nej, inte i de där småglasen. Mina polare shottar i dricksglas yuhurr!

Men shit. Nu är det slut med det här. Om sanning ska fram är jag ruinerad. Nu när finanskrisen slagit till vänder jag på slantarna. Spiken i kistan är att Ipredator kommit igång så att jag aldrig mer kan tjäna några pengar på skivförsäljning. Nedladdningen har dödat musiken.
Kanske kommer jag aldrig få råd med den där fellatiotränade tama vita tigern. Ungarnas privatskola skickade ett brev om "er check saknar täckning". Så, nu är det jag som lär ut guds budskap i homeschool för mina små rultingar Rome och Tokyo - döpta efter mina favoritstäder. Eller ja, jag har ju aldrig riktigt tid. Ärligt talat vet jag inte vars de håller hus på dagarna.

Oh yeah. Här är min säng. Där jag knullar.

No comments: