Thursday, March 18, 2010

Äntligen, Jag skaffar en praktikant!

Mediebranschen är en ständigt omvandlande massa av deadlines deadlines deadlines och publicistiska events. Arbetet är ett stressigt sådant och att blogga hör till obligatorisk sysselsättning. Men, det är inte så lätt att hinna med allt. Möten möten möten! Medan jag springer mellan möten på olika redaktioner och går viktig bloggtid till spillo. Goodbye Zebras har under en längre tid känt efterdyningarna av finanskrisen, inte ens bloggosfären har gått säker. Men nu jävlar, när sosse-samhället rämnat och vi som visar framfötterna ÄNTLIGEN får lön för mödan är det dags att skörda frukterna av den fria marknaden och låta dess safter droppa ner för min haka. Det smakar jävligt gott.
Jag har börjat med att skaffa en obetald praktikant, som kan hantera mina mest basala och banala uppgifter här på bloggen när jag är upptagen med annat. Detta kommer förhoppningsvis leda till rejäl effektivisering.

Utan vidare får jag be att presentera Petter Granberg, 23 år gammal:

1 comment:

Medelklassman said...

Nu fick jag associationer till Mammas Nya Kille. Och det är en bra sak. Med andra ord, det här var riktigt roligt. Får man be om en följetong?