Saturday, May 5, 2007

Sickboy


Jag har blivit sjuk. Alltså riktigt jävla sjuk. Min strupe känns som den blivit fistfuckad av Chuck Lidell. Min feber stiger trots att jag knaprat iprenmannen skalle till middag. Sitter hemma hos Nils och tycker synd om mig själv. Jag vill att en vacker kvinna i aftonklänning skall komma och bädda ner mig och laga en god middag som hon sedan välter ner i en mixer och matar mig med via sugrör. Dessutom skall det regna ute, som det ser ut i Göteborg idag är det fan helt absurt att sitta med feber. Det är nära 20 + och strålande sol. Edit: Förmodligen har sjukdomen sitt ursprung i någon av de "tillfälliga förbindelser" jag mött den senaste tiden. Kysselsjukan kallas det har jag hört. Vad är det för jävla evolution? Göra alla som vill fortplanta sig så förskylda att de inte ens orkar tillfredställa sig själva. Naturen är retarded.

Ingen mat har jag hemma heller, och jag orkar fan inte gå och handla. Varje liten promenad känns som att springa ett dubbelt maraton. Igår bar jag upp några trästolar till min lägenhet och fick först andnöd i trappen och sedan en hostattack som måste fört grannarnas tankar till valfri splatterfilm. Hur jag överhuvudtaget ska orka gå den lilla väg hem på 1§5 minuterh em från Nils vet jag inte. Ta spårvagnen känns lite drygt med tanke på hur många jag garanterat kommer smitta. Eller vänta... det skulle kanske vara lite kul att testa.

1 comment:

8) said...

Har du fått samma sjukdom jag hade varar det minst en vecka... Enjoy!