Saturday, December 8, 2007

Nöjesguiden: 071208



Klicka på bilden för en större version.

6 comments:

Gordon said...

Bästa inlägget hittills

Kristoffer Viita said...

Tack så mycket! Fast nja...

Gordon said...

kanske inte litterärt, men roligast

Medelklassman said...

Jag skulle vilja veta om det blev något dödat till slut, eller var det bara önsketänkande?

Caroline Hainer said...

Ska man inte vara snäll så här vi juletid?

Kristoffer Viita said...

Skribenten: Precis som i Nöjesguidens klubbenkäter så handlar det om rent önsketänkande. "Vem skulle du vilja byta tröja med härinne"-bönerna brukar ju sällan besvaras så vitt jag har förstått.

Caroline: Mjo, du har kanske rätt. Jag tror dock att jag sabbat mina chanser med den där skäggfarbrorn rätt rejält redan: http://kristofferviita.blogspot.com/search?q=Maskinen