Friday, April 27, 2007

The Call

Fick på fredagskvällen ett samtal av ett gäng väldigt fulla vänner uppe i Luleå som ödmjukt gav mig lite konstruktiv kritik. Killarna hade på högtalartelefon så det blev kanske lite grötigt på sina ställen, men här är några ungefärliga citat.

- Haha fan vad skön din bokrecension vad! Så jävla hyftad.
- Så jävla dålig.
-Du kan ju inte säga att "Jag gillar inte det här men nån annan kanske gör det", du ska ge din åsikt och sen ska det vara bra med det.
- Du ska ju föreställa en opartisk jävel!
- haha! Ja men jag gillade din halvkrönika om South park fan.
- jaa...
- HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Kristoffer!!!!!!!!!!!
- Den var bra, men rätt oaktuell, manbearpig är ju gammalt.

Edit: Lite senare på kvällen ringde en väldigt gammal vän från Luleå upp mig eftersom han sökte efter ett telefonnummer:

Jag: Heej, shit vad länge sen det var jag pratade med dig, hur är läget?
G: Ja, bla bla bla...
G: Du är fan lägre än human garbage för mig.
Jag: Men... varför säger du så?
G: Nae men det var bara ett skämt, jag önskar dig all lycka.


jaha, HA-HA ! skitkul...
Don't drink and dial boys.

3 comments:

Anonymous said...

livet i luleå är ett liv av dekadens - det är inte lätt. tinnertrasan tänder alla ljusen, tinnertrasan tar mig till ett annat land, där jag kna vara ett höghus baby! säga till tjejjen att MAYBE!

Anonymous said...

koej jag kommer inte riktigt ihåg hur låten går men you get the picture.

det ska bli skönt att komma hem till götet, där tjejjerna är som spårvagnar - det kommr hela tiden en ny.

Kristoffer Viita said...

Ja Nisse, Det är en renare, snällare värld utan lika mycket burdus ironi. Men ironin har väl ändå gått ur style om jag fattat det hela rätt?
i Götet är alla pretto och sunda.