Saturday, April 21, 2007

Fish of silver, talk to me. (home-petting)


Kribbe och Linus "Dr Mengele-experimenterar".
Scenario : En silverfisk placeras på penis med tillbakadragen förhud (ollonet). Fisken simmar på hyn en kort stund innan den plötsligt väljer att krypa in i urinröret varvid patienten får panik. Patienten (Lahti) ställer sig upp, springer runt och vevar sparmiskt med armarna varpå denne skriker "Jag måste kissa! Kissa ut den!". Patientens försöker kissa tills han är röd i ansiktet men försöket att kasta vatten misslyckas fatalt. Patienten inser att paniken har lamslagit hans förmåga att urinera. Patienten funderar en kort stund, han ser nästan lugn ut och tittar in i väggen och kliar sin tredagars-tonårsmustach. Efter ca fem sekunder bryter nästa panikattack ut och han vrålar i total desperation "Jag måste runka ut den!!!!". Patienten sätter sig och onanerar sin oerigerade penis. Snabbare och snabbare tills han behöver hjälp av läkaren själv: "Berätta nåt snuskigt! Så att jag får stånd!".
Dr Mengele (Viita) gör sitt yttersta för att assistera patienten:
"Lärarinnan:
- Nämn några mänskliga organ som vi har två av.
- Ögon, öron, lungor. Svarar barnen.
Kalle svarar:
- Pitten!
- Men, Kalle det har ni pojkar inte två av.
- Jo, min pappa har det, en liten som han pinkar med, och en stor, som han borstar mammas tänder med."

Doktorn hinner knappt tala till punkt innan patienten flämtar till och får utlösning innehållande en silverfisk i famnen.

- Tack så mycket doktorn, du har räddat mitt liv. Sade patienten belåtet.
- Ingen orsak, vid nästa experiment använder vi en sjöjungfru! Smackade doktorn fram.

No comments: