Tuesday, August 28, 2007

Fuck You

Haha! Så ni tänkte att jag skulle blogga idag? Yeah well, forget it. Jag har skrivit typ 6-7 inlägg där jag förnedrat och lämnat ut mig själv, testat nya experimentella grepp samt gett er samma gamla film & TVkommentarer. Detta har mottagits med total tystnad. Inte ens en liten kommentar om varför något i texterna sugit!

Eller jo förresten, jag fick idag en muntlig kommentar angående det fiktionella inlägget nedan: "Kändes lite "Vi som aldrig sa hora" tycker jag" - Kommentaren kom från munnen på ett ansikte där ögonen inte läst en sida i boken han jämförde min text med. Men that's beside the point.

Nu blev det ju att jag bloggade ändå, fan. Och så lät det lite surt och gnälligt kanske, men jag tycker helt enkelt att ni blivit lite för bortskämda.
Så point is alltså - Om du nu inte riktigt förstår något första gången du läser det - Fuck you.

5 comments:

Anonymous said...

Det har varit precis samma sak med min blogg, så dött bland kommentarerna att jag till och med glömt av att jag gör den först och främst för min egen skull.

PS. Första fyra bokstäverna i verifieringen förklarade precis hur bloggläget varit för oss senaste tiden: "Tysd"

Kristoffer Viita said...

Jaa, usch. Haha, egentligen borde man plocka bort kommenterssystemet så att man slipper bli en sån bekräftelsejunkie. gött det där med verifieringskodskopplingarna, fin där.

Anonymous said...

Verifieringarna säger mer än vad man själv kan säga på bloggen ibland. Till exempel säger de två första bokstäverna till den här kommentaren var man borde spola ner ens "läsare": WC.

Okej den var rätt kass.

Anonymous said...

jag sa "vi som alltid sa hora", och det var inte menat som något negativt, jag gillar den bloggen.

M said...

Inte helt i linje med ditt inlägg, men bloggen stationsvakt hade en längre diskussion om vad som genererar kommentarer. Kan läsas här, vid intresse:

http://stationsvakt.blogspot.com/2007/08/om-att-inte-f-kommentarer.html