Friday, August 10, 2007

Bin Laden älskar dig!



I alla fall enligt arrangörerna på Glory Boat som skrivit ut detta kärleksbudkskap med en fet tuschspenna. Det var en rätt trevlig klubbkväll igår även om jag tappade bort typ alla direkt. Gjorde några halvtrötta försök till att prata med tjejer. Detta visade sig dock vara ganska ointressant: "Jaa lite inne i kretsen är man ju, det ska jag inte sticka under en stol med! Har du sett (bands) skivomslag? Det är ju jag som har designat det va!"
Samt en mörk Stockholmska som verkade trevlig men som jag helt fumlade bort för att prata om Norrbotten med en norrbottning. Damn.
Roligt att Andreas Bygdell (som för övrigt vann min kaffetävling) var där, det slutade i att han fick bjuda mig på öl och jag hittade honom aldrig för att bjuda igen, men han fick iaf dansa till sin egen låt brevid en mycket svettig kvinna. Alltså, det bara sprutade svett från hennes korpsvarta hår som hon slängde omkring med. Ganska hett.



Så här sitter jag nu. Och lyssnar på Park Hotells "The Guest who stayed forever" och sjunger med, med munnen full av brödkanter.
Idag börjar Way out west. Jag ska dit, ska du dit? Det är fan bäst för dig att du ska.

No comments: