Thursday, August 9, 2007

Jag: en smutsig voyeur



Hittade via Jazzhands en mycket disturbing sida kallad Family.se där målgruppen jag älskar att...ogilla gjort sig hemmastadda. Jag talar alltså om schablonen av villafamiljerna med en två volvos eller saabs (fullt heterosexuella fordon) med två barn (Anders, Patrik, Anna, Frida, Linnea, Johan eller några andra astrista vanliga svennenamn). Allsång på skansen, Alladinasken på Jul, munktröjor av märket Batistini...

Alltså. jag ska inte snacka sönder upplevelsen, det är bara det att jag känner mig lite äcklig när jag tittar på de här bilderna. Som om jag tjuvtittar på brösten av en kvinna hos en ociviliserad stam i afrika där alla går nakna. Jag betraktar ett skamlöst folk helt enkelt. Så Jag borde inte titta men gör det ändå, för att jag kan.

No comments: