Wednesday, June 6, 2007

Min första Hater!

Angående ett gammalt inlägg där jag recenserar och sågar filmen Ghost Rider:

Anonymous said...
Ehh e du rtard eller.....skit bra film ju, gillar du inte MArvel filmer så ge fan i att se dem, och verkligen i att såga dem. För oss marvel fans va denna en höjdare.

June 5, 2007 11:50 AM
Kristoffer Viita said...
Ååh min första hater! :-) Såhär: Som recensent måste man ibland se filmer man inte gillar, Ghost Rider var en sådan film. Och jag tyckte att den sög väldigt hårt. Som filmkritiker får man betalt för att tycka, och även om det inte varit mitt jobb hade jag haft rätt till min åsikt. Om du gillar Ghost Rider, fine. Men att kalla mig "rtard" är väl ändå att överdriva?
Jag är själv ett stort marvelfan, framförallt The Punisher och Hulken. Så därför har jag fått ont i hjärtat varje gång någon gjort filmer som modifierat den konst jag kommit att gilla. Ghost Rider har jag aldrig läst, men med tanke på att det är typ Nicholas Cages favoritserie så är jag inte så sjukt pepp på den.

No comments: